Verificazione di l'età

Per utilizà u situ web ANDUVAPE, deve esse età di 21 anni o più.Per piacè verificate a vostra età prima di entre in u situ web.

I prudutti di stu situ web sò destinati solu per adulti.

Scusate, a vostra età ùn hè micca permessa

jr_bg1

nutizie

FDA In Breve: A FDA avvisa l'imprese per cuntinuà à cumercià i prudutti di e-cigarette dopu chì l'Agenzia hà rifiutatu l'autorizazioni

"A FDA hè rispunsevule per assicurà chì i novi prudutti di tabacco sò sottumessi à u prucessu di rivisione regulatori appropritatu per determinà s'ellu risponde à i normi di salute publica di a lege prima di pudè esse cummercializati.Se un pruduttu ùn risponde micca à u standard particulari allora l'agenzia emette un ordine chì denega l'applicazione di marketing.Hè illegale di cummercializà un novu pruduttu di tabacco in i Stati Uniti chì ùn hà micca autorizazione di cummercializazione da a FDA.

Una di e nostre priorità principali hè di assicurà chì i pruduttori sò responsabili per a cummercializazione di i prudutti di tabacco micca autorizati.L'azzione d'oghje mostra chì simu priurità di l'infurzazioni contr'à i pruduttori di tabacco chì anu ricevutu una azzione negativa nantu à a so applicazione, cum'è un Ordine di Negazione di Marketing o una Notificazione di Rifiuta di File è cuntinueghjanu à vende illegale quelli prudutti micca autorizati, è ancu i prudutti per i quali i fabricatori anu fallutu. per presentà una dumanda di marketing.

Hè a nostra rispunsabilità di assicurà chì i pruduttori di prudutti di tabacco rispettanu a lege per prutege a salute publica è continueremu à mantene e cumpagnie rispunsevuli di violazione di a lege ".

Informazioni supplementari

● Oghje, l'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug di i Stati Uniti hà emessu lettere d'avvertimentu à 20 cumpagnie per cuntinuà à vende illegale i prudutti di u sistema elettronicu di consegna di nicotina (ENDS) chì sò u sughjettu di Ordini di negazione di marketing (MDO).Queste sò e prime lettere d'avvertimentu emesse per i prudutti sottumessi à determinazioni di MDO nantu à e so applicazioni di produttu di tabacco premarket (PMTA).

● A FDA hà ancu emessu lettere d'avvertimentu oghje per a cummercializazione illegale di i prudutti di tabacco à una sucità chì hà ricevutu determinazioni di Refuse to File (RTF) nantu à u so PMTA, una cumpagnia chì hà ricevutu determinazioni RTF è MDO nantu à u so PMTA, è sei cumpagnie chì ùn anu micca sottumessu. qualsiasi applicazioni premarket.

● In cullettivu, sti cumpagnie 28 anu listatu un totale cumminatu di più di 600 000 prudutti cù a FDA.

● Da u 23 di settembre, a FDA hà emessu un totale di 323 MDO, cuntendu più di 1 167 000 prudutti ENDS aromatizzati.

● U FDA vi cuntinuà à priurità enforcement contru à cumpagnii chì i prudutti ENDS mercatu senza l 'autorizazione necessaria-in particulare quelli prudutti cù una prubbabbilità di usu di ghjuventù o iniziazione.


Tempu di Postu: 10-Jan-2022